Citat 2

Citat:

"Där satte du huvudet på spiken."


Kommentarer
Postat av: kristina

Hej Inger.

Tror jag glömde säga i förra kommentaren, att din logga är skitsnygg-verkligen proffsig. Va snopen kaninen med "skygglappen" för vänster öga ser ut - hahaa. Är dina kaniner ute fortfarande nu när det börjar bli kallt? Om ja, så får jag titta på dem också och inte bara gå och spana på hönsen.

Kram från grannen

2008-11-05 @ 20:56:38
Postat av: Inger

tackar!

Kaninerna går ute någon timma om dagen i hagen.

Annars är dom uppe i kaninstallet.

2008-11-05 @ 21:03:30
Postat av: Anna

hej kolla gärna min blogg: www.annaanderssonsblogg.blogspot.com



du får hjälpa mig med klocka och sånt :)

2008-11-05 @ 21:03:43

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback