Tjenix! Idag ...

Tjenix!

Idag har varit en bra dag!
Det började bra redan i morse. På första lektionen strålade solen in genom fönstret. Solen gör mig alltid glad. Är det grått och trist och regningt blir man på dåligt humör.

På idrotten hade vi en ny sport, la crosse. Det liknade innebandy. Men man sprang runt med klubbor och fångade bollen i luften i stället. Man spelade bara i 2 minuter, innan det var byte. Jag som annars ogillar idrotten tyckte det var ruskigt kul idag! =D
Och jag som till och med övervägt att "glömma" gympakläder på morgonen :P

Efter skolan gick jag ut och fotade lite höstbilder. När jag kom tillbaka från skogen bröt värsta ovädret ut! Det blåste upp och började ösregna och hagla. Åskade gjorde det också. Jag som hade mina kaniner ute i hagen fick lite panik.....

Här och nu sitter jag och lyssnar på en stämningsfull julåt. :O







Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback