Färgglad















Tema färgglad

Nu var det längesen jag uppdaterade! Jag får allt ta och bättra mig. Jag har precis kommit hem från våran klassresa. Vi bodde på en bondgård och sov i millitärtält. Det var kul men kallt.

Bilderna är från mitt och Annas bildarbete i skolan.På bilden skulle man göra ett bildspel till valfritt tema. Jag och Anna valde tema färgglad. Vi blev mest nöjda med bilden på penseln!

Det saknas två bilder på några dagisbarn, men de bilderna fick tyvär inte publiceras på internet.


Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt och färgglatt, jag gillar den lilla "kludden" som du lagt till på alla bilder!

2009-06-07 @ 23:00:11
URL: http://infingfunderar.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback