Tulpaner



Visst känns det som vår när det står tulpaner i fönstret!?

Äppelklyftare





Titta vilken klyftig grej! haha
Nu kan jag klyfta mina äpplen på ett kick. :)

Äppelklyftaren är köpt på Ikea för en tjuga.

tvilingar





När vi firade pappas födelsedag kom dessa söta tvilingarna på besök!

Värdefull


Du vet väl om att du är värdefull?

Lite natur







Lite naturbilder!

Ikea




Jag var på ikea och köpte  denna fina lampan  bl.a :)

Kaktus



Jag testade att fota mina taggiga växter nyss.

Jag tycker denna blev rätt ball !?

Ljusare ute



Nu går vi mot ljusare tider.

Jag längtar redan efter våren!

Pang!




I dag pangade vi vårat pepparkakshus.
Jag ville gjort det för länge sen men fick inte. XP
Det skulle tydligen stå och se fint ut.....

Vi hade i alla fall tur med vädret -igen



Var nyss och såg denna roliga film.  HAHA
Första filmen har jag sett tusen gånger, så det var kul att få se fortsättningen nu.
Stackars Gösta, varför går det alltid så dåligt för honom?
XD

Död råtta







I höstas sydde jag en "död råtta" i slöjeden.
Den brukar jag riktigt plåga när jag är på dåligt humör.
Mohahah!


Designbyte



Nu är julen slut, så nu kommer den gamla designen tillbaka på bloggen.
Kommer antagligen göra en helt ny design så småning om. Vi får se när det blir... :)

Ute med kaninen





Lillasyster ute med sin kanin.
Är dom inte söta ?

Å julen vara intill påska

Just nu är det krångel med den andra datorn eftersom den pajade för någon vecka sen. Jag hoppas vi får ordning på den snart!
Bilderna gick och rädda som tur var. Puh! Så nu ligger bilderna på min nya hårdisk. ( fick i julklapp.)

Kanske sent med en julbild. Men julen varar ju ända till påska, eller hur är det ;)