Snart sommarlov




Snart är det sommarlov!

Tisdagstema: frukt



Jag hoppades att vi skulle ha någon rolig frukt hemma, en citron kanske, men det fick bli ett hederligt äpple till veckans tisdagstema.

Fler bidrag hittar du här

Kossor



Några glada kossor på grönbete.

En liten blomma...



En liten blomma...

Kaniner


Panda


Sessan

Det var längesedan jag visade bilder på mina kaniner nu. Här bjuder jag på en sommarbild och en knasbild.


Tisdagstema: Gummi


Inte av gummi, men ändå en gummistövel.
Fler bidrag hittar du här

Vitsippa



Det finns fortfarande vitsippor kvar.

Ett nöjt lamm










Rött



En lek med karamellfärg


Jag exprimenterade lite med karamellfärg och vatten innan.
Visst blev det läckert!?

Nyckelpiga



Nyckelpiga

Stentrappa




Stentrappan i skogsbrynet



Faktiskt är det trappen upp till mitt kaninstall :)

Lilla snigel





Vinbärssnäcka

Vovven



Jag tog några bilder på hunden när jag var ute med honom. Jag tycker den blev snygg!


Jag har haft en ganska bra skoldag. På idrotten hade vi en uppvärmningslek där man skulle akta sig för bollen och skydda sig bakom mattor. Det slutade dock med att vi ballade ur totalt. En annan lärare skulle väl ha sagt till men våran stod bara och flinade.

Nu kan man inte gå säker i skolkorridoren längre. När som helst kan det komma en vattenballong farande. Det började med att det kastades ute, när det var så fint väder. Men nu är dom inne i korridorerna och kastar istället. Lärarna är ju sådär lagom glada ;D

Färglada burkar









Färglada burkar i olika färger blir man glad av, eller hur?

Fick ett litet ryck här nu på kvällen, och kände för att studiofota något. Funderade på något smycke eller annat fint. Men istället hittade jag dom här roliga burkarna :)

Jaja, ska försöka sova lite också ;) Godnatt!
Dröm sött...

Tisdagstema: flytta


Flyttfåglarna kommer tillbaka efter en lång vinter.
Fler bidrag hittar du här


Ja, jag tänkte börja med något som heter tisdagstema. Varje tisdag ska man ladda upp en bild som passar till veckans tema. http://tisdagstema.se