Duktiga jag!

Bilder tagna med kompaktkameran

Jag kände att det var dags att bryrta mönstret nu. Jag har publicerat fyra inlägg med stående bilder nu. Ja, jag kan faktiskt störa mig på sådana småsaker.

Idag har jag varit duktig och skrivit klart mitt kåseri. Det handlar om tanter och småkakor, mycket spännande.

I går var jag också duktig och rensade jag bort massor av bilder från detta året. Om jag någon gång i framtiden vill titta på mina bilder vill jag inte ha kvar en massa suddiga och dåliga bilder. Synd att jag inte tänkte på det här innan jag började bränna alla bilder till cd-skivor....  I framtiden ska jag alltid rensa bort de dåliga bilderna direkt när jag lägger in bilderna till datorn, så blir det mindre jobb.

Snart ska jag ta tag i bloggdesignen också, så att det blir lite finare här!

Kommentarer
Postat av: Neha

fina bilder:D

2010-10-19 @ 13:26:10
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback