Före/ Efter

FÖRE



EFTER



Tänk vad lite snabb redigering kan göra. Här har jag bara fixat med ljuset, dragit upp kontrasten och klonat bort sele o koppel. Enkelt på bara några minuter. Och vips så ser bilden mycket bättre ut!

Solen på väg ner



En liten bild på innan solen går ner...

Panda



Hej Alla!

Ute är det fortfarande en massa snö. Jag vill inte ha mer snö, det är så kallt! Men det kanske är bra, så blir man extra glad när våren kommer. Idag tog jag ute Panda i koppel i fårhagen ( fast det är inga får där nu). Tog med mig kameran och klickade lite bilder. Panda bet förresten sönder mitt headset till mobilen när jag hade honom i famnen. Inte bra.

ute i kylan



Jag har faktiskt vågat mig ut lite i snön. Fast än det har varit fruktanssvärt kallt. Mer än -10 i en vecka. Fast idag har det bara varit -1. Inte lika kallt altså. Jag och syrran var ute på en liten fotorunda idag. Nere vid bäcken hittade vi en stor fisk under isen! Någon måste ha slängt den där, för den kan ju inte ha kommit dit själv...


Ett litet inlägg



Nu kanske det var dags för ett litet inlägg igen...

En vecka i skolan har gått... Vi har inte fått några läxor än, det är skönt.  Men vi ska ha massa prov längre fram ... men det är långt kvar. "Det du kan göra idag kan du lika gärna skjuta upp till morgondagen." ?