GOTT NYTT ÅR!


Foto: Lillasyster

GOTT NYTT ÅR!

Sista inlägget för iår...
Jag sitter här med raggsockarna på. Ute är det isande kallt. Runt -10. Brr! Men sorgligt nog regnade all snö bort dagarna efter julafton. På lördag ska jag på läger uppåt i landet så där lär det ju iallafall vara snö :)


God jul!

God jul allihopa!

Nu var julafton överstökad, bara ett år kvar till nästa julafton :)
Hoppas ni fick många fina klappar!

Jag har hjälpt Sanna att göra om på hennes blogg. Fick till det där lite gamla och slitna som hon ville ha.
Glöm inte titta in hos henne!




Tavlor



Jag har beställt några förstoringar av mina bilder. Har tänkt det ganska länge, så nu har det tillslut blivit av. Så nu pryder dessa snygga tavlor min vägg!

Is och snö


frostigt

Hej människor!
Nu har det kommit snö hit! Inte jättemycket, men tillräckligt för att kasta snöbollar på folk. Jag gjorde faktiskt min första snöängel förra veckan. Då var det ingen snö, bara frost, men det funkade det också. :D

Tisdagstema: vägg



Jag gjorde om mitt rum på höstlovet. Här är min fondvägg av tidningspapper.
Fler bidrag finns här

Regnbågens färger





Bilderna är tagna med hjälp av en cd skiva och endast ljuset från adventljusstaken.


Idag har jag satt ihop ett pepparkakshus. Jag har designat delarna själv. Det är lite fusk att köpa färdiga delar tycker jag. Bygget gick rätt bra utan störe missöden. Huset rasade inte ihop eller så... Fast jag brände mig på sockret, så nu ser det ut som att jag har en vacker vårta på ena fingret. :S Jag skall visa upp min stolthet sen, när jag har satt på godis. Vi hade nämligen inga non stop hemma, och utan non stop blir det ju inget pepparkakshus!