Ny design




Nu har jag gjort en ny design.
Jag hoppas ni gillar den :-)

Viskan









Idag var jag nere vid ån och tog kort.

Japansk lykta






Vårtecken







Nu börjar det kännas att våren är på väg!

Fettisdagen



Idag är det fettisdagen!

Då får man trycka i sig hur många semlor man vill :)

Höna-pöna







Hönorna var en aning skeptiska mot all denna snö må jag säga.

Hopptävlat


Grannfåren


Idag har jag varit på hopptävling med mina kaniner, Sessan och Panda.
Det gick OK!
Tyvär inga placeringar denna gången.

Det var iskallt i ridhuset, föttena var som isbitar.
Det var skönt sen när man kom hem och fick komma in i värmen igen.

Istappar


Istappar

Blommor



Tulpan



Orkidè

Snö







Nu har vi snö här också :)
Även om det inte är så mycket...

Snöat



Idag har det snöat ute :O

Jag undrar om det kommer mera,
eller om det bara blir pudersnö denna gången också?

Panda


Panda

Bara för att ni fick se bilder på dom andra kaninerna nyss,
men inte på Panda, så slänger jag in en bild på honom nu:)

Isigt





Alla hjärtans dag



Alla hjärtans dag


Jag hoppas alla får en riktigt bra alla hjärtans dag!


Idag är det också min födelsedag :-)

Fjäder


En ensam fjäder