Från grönt till lila




Nu är den klar! Vad tycker ni om den nya designen? Klicka på F5 några ggr om det ser konstigt ut.
Jag hoppas att den ska falla er i smaken :)

Jag har precis tittat på idol. Det är roligast nu när det är audition. När man får se alla dåliga, haha! Jag saknar den gamla juryn. Dom sa alltid vad dom tyckte, det som kom rakt från hjärtat. Denna  juryn kan också vara elak, men deras repliker känns inte lika äkta.

Ha det så bra, så ses vi kanske imorgon, eller någon annan dag...



PS! Glöm inte lägga till mig på bloglovin nu. Ikonen längst upp i menyn ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det var fint! tummen upp!

2009-09-17 @ 17:22:28
URL: http://annabananablogg.blogspot.com
Postat av: Amanda

Så himla fin den nya designen blev, som jag har längtat! ;D



Ses i skolan, kram Amanda♥

2009-09-18 @ 07:09:52
URL: http://amanda-bloggen.blogspot.com
Postat av: Karin LJ

Hej på er!

Skoj att se eran blogg! Ni är duktiga som har fixat en sådan..hoppas att jag hinner att göra en egen någon dag!

Ha´nu en bra helg och hälsa Mamma och Pappa!

Kram från syslöjdstanten Karin

2009-09-18 @ 12:43:22
Postat av: Sandra

Så himta snygg, finns det nån som är bättre på att ta bilder?? Nej skulle inte tro det!!

2009-09-22 @ 20:08:14

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback