På hotellet

Jag sitter på hotellet nu. Har precis kommit in ifrån en runda på stan. Mina tygskor står på rummet och är genomsura. Det ösregnar och åskar nämligen där ute. Annars har det varit fint väder idag. Sol! Jag har varit på fjärilsmuseet idag. Fick många fina bilder där. Har även varit på slottet och sätt vakterna patrullerat (eller vad det heter.) I morgon väntar Grönalund och Skansen.

Detta blev ett bildlöst inlägg idag, men ni kan ju se fram imot alla stockholmsbilder jag kommer lägga upp när jag kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul:) Hoppas det blir kul på skansen och Gröna Lund också! Och bröllopet också förstås:)



// Anna

2009-08-14 @ 17:59:14

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback