Stockholm del1

Här kommer lite bilder från när jag var i Stockholm!




Vi besökte fjärilshuset. Det fanns många fina fjärilar att titta på. Även lite andra djur. FIskar, pappegojor och fåglar. Det var väldigt varmt inne hos fjärilarna. Jag undrade varför bilderna blev så suddiga först. Sen upptäckte jag att det blivit imma på glaset ;)



På slottet såg vi när dom bytte vakter. Väldigt onödigt att hålla en stor cermoni bara för det kan man tycka. Men det var häfigt.

Min lillasysters kommentar när hon fick se en av vakterna. "Titta det är en TJEJ!" Haha!


I gamla stan gick vi förbi den här läskiga...
En ledsen ängel som tiggde pengar.


Många coola djur på skansen. Här har vi en blå groda.

Kommentarer
Postat av: sandra

fina fjärilar

fick han några pengar då

haha, cool

2009-09-08 @ 21:05:05
Postat av: Inger

Tack!

Lite pengar tror jag :)

2009-09-08 @ 21:39:03
URL: http://fotot.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback