Bloggarens egna lya

Jag har nyss gjort om mitt rum. Tapetserade bla en fondvägg med tidningspappar. Jag tänkte visa upp lite bilder från rummet. Då får ni ju se vart jag sitter och bloggar också :) Det kan ju vara intressant att veta.











Det ska bli skönt med helg. Det är massa läxor och prov hela tiden. Lärarna kommer alltid på något att ge oss. De roar sig tydligen med att plåga oss. Men snart är det faktiskt jul och jullov o hela fadderullan. Då ska jag pynta med massa glitter. Jag älskar glitter! Och trycka i mig massa lussekatter. Mumsfilibaba!

Kommentarer
Postat av: derfla

Fint det blev. Och särskilt stolsdynen:-)

Se till att morsan bakar lussekatter med saffran!

2009-11-19 @ 22:58:16
Postat av: Amanda

Fint det blev!:D:D



Men nu ska jag gå till skolan om fem minuter och jag har inte bytt om till kläder än,, ooooops!!



Men puss o kram skumbanan:D<3

2009-11-20 @ 08:07:38
URL: http://amanda-bloggen.blogspot.com
Postat av: Britta

hmmmm... Jag är så skeptiskt, gillar jag saffran eller inte?

2009-11-29 @ 15:21:45
Postat av: Inger [F o t o t]

Mamma ska baka med saffran. Inga äkta lussebullar utan saffran. Innerst inne gillar alla saffran!

2009-11-29 @ 22:07:15
URL: http://fotot.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback