Framför kameran



Jag och min lillasyster har roat oss med att ta lite porträttbilder ikväll. Tror inte jag har vissat så mycket bilder på mig innan. såhär ser jag alltså ut :) Ska redigera fler bilder sen så ni får se.

Var hos mormor och morfar idag och firade farsdag. Mina kusiner var också där. Massa goa kakor bjöds det på som vanligt :)

Min logga har spårlöst försvunnit:O Men jag ska göra en ny snarast, det är ändå dags att byta. Nu måste jag plugga no. Jag har prov på tisdag och har inte tränat alls mycket...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bilden var verkligen underbart fin! Kom ihåg, provet är på onsdag...det är svenskaprovet vi har på tisdag! Fullt upp!!!(;

2009-11-09 @ 17:40:38
URL: http://amanda-bloggen.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback