Tävling - designa en soffa




Jag är med och tävlar hos fokis.se . Foki har startat en tävling i sammarbete med Furniturebox.se, där man får designa sin egen soffa. Vinnarsoffan kommer tillverkas av Furniturebox.se och säljas i deras sortiment, och vinnaren kommer även få hem en egen soffa.

Jag har designat en rosettsoffa! Soffan är för två personer, men som i alla soffor går det alltid att tränga in någon extra om man vill. (fundra om det finns något världsrekord i hur många som får plats i en soffa? Haha) Eller så kan man sträcka ut sig och bara ligga själv i soffan. Till soffan finns även en matchande "puff". På den kan man antingen sitta på, ha fötterna på eller ställa en bricka med något gott att äta på. Jag valde fyra färger som jag tyckte soffan passade bäst i, men den passar förstås i andra färger också!

Så nu får ni hålla tummarna för mitt bidrag!


Soffan har jag ritat på ritplattan...

Kommentarer
Postat av: Ida

Lycka till!

Mycket fina bilder du har på bloggen måste jag tillägga:)

2010-05-06 @ 17:14:07
URL: http://idawalloe.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Så fin soffa ;)

2010-05-06 @ 22:07:08
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback