Det har snöat, och det är sant!

I förmiddags kom den, den första snön. Först några få flingor, sedan fler och fler innan det vräkte ner jätteflingor. Hela marken blev vit.  Jag och mina vänner blev helt hysteriska, det blev inte mycket gjort den mattelektionen.

Efter lunch var snön spårlöst försvunnen....

Ikväll har det ösregnat och blåst storm...Kanske om jag har tur, förvandlas denna höststorm till en snöstorm i natt istället. Tänk att vakna upp i ett vinterlandsskap imorgon, det vore något. Det gör inte mig ett skvatt att det fortfarande är oktober!

Bilden är tyvärr inte tagen idag, den är från förra vintern.

Kommentarer
Postat av: anna

Wow, hur lyckades ni? grymt jobbat! :)

2010-10-26 @ 22:19:03

Lämna gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback